خلاقیت٬ نوآوری و ابتکار

درباره مدرن تخت

درباره مدرن تخت

 

مدرن تخت از سال ۱۳۸۵ پس از ورود تکنولوژی پیشرفته در صنعت چوب با تجهیز جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات قدم بزرگی را در تغییر و تمایز محصولات تولیدی خود برداشت.

با به کارگیری مهندسین صنعت چوب و طراحان دکوراسیون داخلی توانسته است دقت , کیفیت و سرعت را در طرح های نوین خود به ظهور برساند.

حاصل این تلاش بیش از ۲۰ مدل سرویس خواب تاشو دیواری ( کم جا ) و بیش از ۵۰ مدل سرویس خواب زمینی ( چرمی , مخمل ,MDF و... ) را در سایز های مختلف

تولید و عرضه می دارد.

 

سخن مدیر عامل

هدف مدرن تخت طراحی و تولید محصولاتی است. که نه تنها زیبایی خاصی دارند بلکه بسیار کاربردی و چند منظوره می باشند. به همین دلیل عملکرد ما ایجاد یک دکور زیبا در منزل یا شرکت و... شما و ایجاد امکانات درون آن بر اساس نیازتان و رنگ دلخواه به سلیقه شما میباشد.
امروزه درتمام دنیا به جهت کوچکتر شدن فضاهای داخلی منازل و محل کار و نیاز ما به جهت داشتن امکانات بیشتر, مجموعه مدرن تخت را بر آن داشت تا با به کارگیری بهترین مهندسین طراح داخلی و دکوراسیون محصولات بسیار متنوعی را طراحی و تولید نماید که همپای محصولات خارجی و بروز میباشند و توانسته با بهره گیری از تجربیات و خدمات رسانی به مشتریان از سال ۱۳۸۵ مشکل کم بود فضای داخلی منازل و شرکت ها را حل نماید .
با استفاده از کوچکترین فضا بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار داده و طراحی فوق مدرن , کاربری بسیار آسان و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه  همواره مورد نظر ناظران کیفی این مجموعه بوده و میباشد.
زندگی هر روز درحال تغییر و تحول است و به روز بودن منشا طراحی ماست , تلاش مدرن تخت با طراحی و تنوع محصولات بروز خود بر آن است که شما را در حل مشکل کمبود فضا و طراحی داخلی و استفاده بهینه از هر متر مربع فضایی که در اختیار دارید کمک نماید.

ارائه یک سبک مدرن با ما ,  سفارش یک محصول زیبا با شما .

داستان پیدایش تخت های دیواری

این موضوع در مورد مرد جوانی آمریکایی که ساکن کالیفرنیا بوده در سال ۱۸۷۶ به دنیا آمده بود و تا سال ۱۹۵۹ نیز همان جا زندگی کرد. طبق افسانه ای که نوادگان آقای ویلیام لارنس مورفی می گویند او در جوانی عاشق و خواستگار دختر جوانی میشود که خواننده اپرا بوده است . مرد جوان علاقه مند بود که بتواند از دختر زیبای خواننده در آپارتمان خود پذیرایی کند ولی از آنجا که فقط یک اتاق کوچک داشت و آن هم اتاق خواب او بود و طبق آداب و رسوم آن زمان پذیرایی از دختری جوان در یک اتاق خواب ناپسند و بدوراز ادب و احترام بود, آقای مورفی به این فکر می افتد که اتاق خواب خود را تبدیل به یک اطاق پذیرایی نماید.
چگونه ؟
با جا دادن تختخواب در یک کمد, اینگونه بود که تختخواب های دیواری که معمولا داخل یک کمد پنهانند اختراع شد وهم آنکه آن دو عاشق جوان در سال ۱۹۰۰ با یکدیگر ازدواج کردند.